تجدید بیعت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با مقام معظم رهبری

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی امروز با حضور مردم در شهر‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مراسم بزرگداشت ۹ دی امسال با شعار "میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن" در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مردم شهر‌ها و بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد ۹ دی ماه سال ۸۸ با حضور گسترده و دشمن شکن در خیابان ها، آشوب طلبی فتنه گران را در عاشورای حسینی محکوم کردند و ولایتمداری و بصیرت خود را در فضای غبار آلوده فتنه نشان دادند.

۹دی، روزی حماسه ساز در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از رویداد‌های بزرگ انقلاب اسلامی بود که آتش فتنه انگیزی را خاموش کرد و برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سخنران این مراسم در مصلی امام خمینی (ره) به تشریح ابعاد حوادث و اتفاقات سال ۸۸ پرداخت و گفت: فتنه ۸۸ عصاره ۱۰ سال برنامه‌ریزی بود و در این فتنه به مقدسات، به اصل ولایت فقیه و قیام عاشورا توهین شد.

سردار سنایی‌راد افزود: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال عبور مردم از ولایت بود. اما ۹ دی ماه تجلی همراهی مردم با ولایت و غیرت دینی مردم در دفاع و پاسداری از ارزش‌های اسلام بود.

تجدید بیعت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با مقام معظم رهبری

او با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در حوادث اخیر، ادامه داد: در سایه تعطیلی مدارس، مساجد و مکان‌های دینی و فرهنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا جنگ ترکیبی شکل گرفت، خروجی تعطیلی مراکز آموزشی و فرهنگی گسست بین نسلی اتفاق افتاد.

سردار سنایی‌راد اضافه کرد: شادی بخشی از این نسل برای پیروزی تیم انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۰ قطر نشانه همان گسست بین نسلی است.

او اهداف جنگ ترکیبی را برشمرد و یادآور شد: در جنگ ترکیبی هم با اقتصاد و هم با رسانه و اعتقادات مردم کار داشتند و آسیب‌های را هم متوجه ساختند و می‌خواستند که مردم از حاکمیت اسلامی نظام اسلامی ایران عبور کنند.

تجدید بیعت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با مقام معظم رهبری

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا حوادث اخیر را فتنه چند لایه دانست و گفت: دشمنان با سیاست کثیف کشته سازی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بود و می‌خواستند تا می‌توانند بر طبل بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام بکوبند؛ وقتی همراهی مردم را ندیدند، سعی داشتند که با تعطیلی بازار و اعتصاب رانندگان کامیون اهداف خود را دنبال کنند.

او بیان کرد: از سال ۸۸ تاکنون به دنبال این هستند که زهر خود را بریزند، امامردم همراهی نکردند و در حوادث اخیر ۷۵ درصد خانواده‌ها با این حوادث و توطئه دشمنان همراهی نکردند و این نشان دهنده این است که مردم ایران پای امنیت و ارزش‌های نظام اسلامی، استقلال و آزادی مانده‌اند و در کنار گلایه‌ها و اعتراض‌های که شاید بعضاً به مشکلات دارند، اما همراهی نکردند چرا که نمی‌خواهند ایران مقتدر اسلامی همانند سوریه شود.

تجدید بیعت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با مقام معظم رهبری

سردار سنایی راد انتخاب یک فاسد را به عنوان رئیس جمهور ایران توسط دشمنان ملت ایران که دستش به خون ۱۷ هزار نفر ایرانی جوان، پیر، زن و مرد آغشته است، وقاحت دشمنان دانست.

او گفت: دعوای اصلی سر استقلال ما است که به حول و قوه الهی بر سر استقلال‌مان می‌ایستیم.

تجدید بیعت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با مقام معظم رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.