برگزاری برنامه های مختلف دهه بصیرت در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه بصیرت، برنامه های متنوعی از طریق تبلیغات محیطی، فضای مجازی، هنری و رسانه ای در استان اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، گفت: دهه بصیرت، از ۹ دی آغاز و تا ۱۹ دی ادامه دارد.

او با بیان اینکه برنامه‌های مختلف در این دهه باید با کیفیت بالا برگزار شود، اظهارکرد: حضور میلیونی و همراه با بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و غیرتمند ایران اسلامی در ۹ دی ماه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه، حماسه‌ای عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: مردم آگاه ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

خاضع بیان کرد: هیچ دشمنی بر ملتی که اتحاد و همبستگی را فرا راه خود قرار دهند، پیروز نخواهد شد و این ایام باید یادآور همبستگی و اتحاد مردم و مقابله با توطئه‌های دشمن باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.