گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تبریز

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور قشر‌های مختلف مردم تبریز در مسجد صاحب الامر این شهر برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تبریز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمندی مثل آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی وارد جنگ شدند و این افتخارات بزرگ را برای اسلام و ایران اسلامی کسب کردند.

سردار پورجمشیدیان افزود: جوانان بابصیرت، آگاه و شجاع افتخار کشورمان هستند و آن‌ها حافظان واقعی انقلاب و کشور محسوب می‌شوند که در برهه‌های حساس خوش می‌درخشند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب سعی داشتند باکشته سازی‌های مختلف در اغتشاشات اخیر نظام اسلامی را دچار فتنه‌های گوناگون کنند در حالی که جوانان انقلابی و بسیجیان ما با دست‌های خالی به دست همین آشوبگران به شهادت رسیدند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه مردم آذربایجان نه تنها در پیروزی انقلاب نقش ایفا کردند، بلکه در استمرار این انقلاب و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز حماسه‌ها آفریدند خاطرنشان کرد: جوانان و مردان و زنان حماسه آفرین با سرداران غیور آذربایجان نقش بی نظیری در تاریخ انقلاب ایفا کردند و این مجاهدت‌ها در تاریخ ایران هرگز فراموش نمی‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به حماسه بزرگ مردم قهرمان تبریز در هشتم دی ۸۸ افزود: این حرکت عظیم انقلابی الگویی بزرگ برای کل کشورمان شد چرا که در این حرکت بر یاوه گویی‌ها و جسارت‌هایی که به ساحت مقدس هیئت‌های حسینی و حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از سوی فتنه گران جنبش سبز شد پاسخ کوبنده‌ای و محکمی داده شد.

وی افزود: دشمنان در فتنه سال ۸۸ تلاش کردند تا فضای تبریز را هم متشنج کنند، اما نمی‌دانستند عشق به ولایت در تبریز ریشه دارد.

سردار پورجمشیدیان اظهار کرد: ملت بابصیرت ایران در ادامه این روز بزرگ در نهم دی ۱۳۸۸ با حضورحماسی خود در کشور ارادت خود را به اسلام و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به دنیا و دشمنان انقلاب نشان دادند.

شرکت کنندگان در مراسم سالگرد شهادت اسوه مقاومت و جهاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر تدوام راه آن شهید مدافع حریم آل الله و پیروی از ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای و مقابله با جنگ ترکیبی استکبار تاکید کردند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اسطوره جهانی مقاومت ساعت ۱:۲۰ بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد به همراه شهید ابو مهدی المهندس و تعدادی از یارانش در حمله پهپادی ارتش تروریست آمریکا به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.