توییتر مصاحبه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی را حذف کرد

توییتر مصاحبه المیادین با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را که در پلتفرم «اسپیس» پخش می‌شد، حذف کرد.

شبکه اجتماعی توییتر، پلتفرم «توئیتر اسپیس» شبکه المیادین لبنان را در زمان مصاحبه با «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین حذف کرد.

به گزارش المیادین، گزارش‌های اطلاعاتی حساب‌های صهیونیستی علیه مقاومت، در پشت پرده بسته شدن اسپیس المیادین حین مصاحبه قرار دارد.

این شبکه خبری می‌گوید مواضع قاطع، جسورانه و صریح النخاله، احزاب صهیونیست و دیگران را آشفته کرده و آن‌ها را بر آن داشته تا با گزارش‌های منفی، از توییتر بخواهند پلتفرم پخش کننده مصاحبه را ببندد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شب گذشته در مصاحبه با المیادین، گفت ایران، سوریه و حزب‌الله لبنان تنها حامیان فلسطین هستند. او در این مصاحبه در خصوص شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت امکان همزیستی با دشمن وجود ندارد. النخاله تاکید کرد مقاومت فلسطین با دشمن صهیونیستی در نبردی سرگشاده قرار دارد، آنچه که این روز‌ها در کرانه باختری می‌گذرد، انتفاضه مسلحانه واقعی و تداوم تلاش‌ها برای وحدت جبهه هاست.

گفتنی است پلتفرم توییتر اسپیس فضایی برای پخش صوت به صورت آنلاین است که در رقابت با قابلیت مشابه در کلاب هاوس ایجاد شده است. برخی شبکه‌های خبری تا کنون از این قابلیت برای پوشش اخبار زنده استفاده کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار