آماده باش نیرو‌های خدماتی شهرداری مهاباد در فصل بارش

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد از آماده باش نیرو‌های خدماتی در نواحی مختلف سطح شهر برای مقابله با برف و یخبندان در فصل سرما خبر داد.

سید نصیر محمودی معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان، درباره اقدامات ستاد برف روبی شهرداری گفت: در این راستا بیش از ۱۰۰۰ تن نمک و ۳۰۰۰ تن ماسه، خریداری شده و ٣٠٠ نفر از نیرو‌های خدماتی نیز در این ایام آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی اضافه کرد کرد: پس از بررسی و شناسایی نقاط حساس، مخازن حاوی شن و نمک در مناطق شیبدار و بالادست از جمله بلوار دفاع مقدس، خیابان‌های منتهی به آرامستان باغ فردوس، خیابان نبوت شرقی، کوی تارا، خیابان روناس، فرهنگیان، بهارستان، کوی زیبا، فجر و سیدآباد، تپه قاضی، بلوار خلفای راشدین و... جانمایی شده است.

محمودی همچنین از آمادگی ۱۴ دستگاه نیسان سایپا، ۱۳ دستگاه خاور، ۸ دستگاه کمپرسی، ۶ دستگاه گریدر، ۳ دستگاه بیل بکو، ۳ دستگاه لودر، ٢ دستگاە بابکت و ۱ دستگاه بیل مکانیکی برف روبی، آماده باش و تجهیز ٢ دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی و ١٠ دستگاه اتوبوس و میدل باس جهت جابجایی شهروندان در زمان بارش خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد از شهروندان خواست مشکلات احتمالی به هنگام بارش را به تلفن ۴۲۴۴۵۰۱۸ دفتر خدمات شهری و ۴٢٢۴٢٧٣٣ امور نقلیه شهرداری مهاباد گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.