ستاد مدیریت بحران مهاباد برای روز‌های برفی آماده شد

ستاد مدیریت بحران شهرستان مهاباد در راستای آمادگی و اتخاذ تدابیر لازم برای شروع فصل بارندگی و مقابله با بحران تشکیل جلسه داد و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث فصلی اندیشیده شد.

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مهاباد امروز با حضور اعضای اصلی ستاد، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان با محوریت آمادگی برای فصل زمستان و شروع بارندگی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد بر آمادگی ماشین آلات راهداری و برف روبی مسیر‌های ارتباطی به ویژه راه‌های روستایی، تامین آرد و نان، سوخت رسانی به روستا‌های صعب العبور، شناسایی مادران باردار و مراقبت از قطعی آب، برق و گاز در شهرستان تاکید کرد.

خشایار صنعتی با اشاره به ضرورت ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد و استفاده از نقطه نظرات آن‌ها اضافه کرد: مطالعات اولیه برای شناسایی مسیر قنوات داخل شهر برای کنترل و هدایت آب‌های سطحی نیز توسط شرکت آب و فاضلاب نیز در دستور کارقرار گیرد.

در ادامه جلسه نیز مدیران هر یک از دستگاه‌های اجرایی گزارشی از وضعیت آمادگی و اقدامات پیشگیرانه مقابله با بحران را ارائه کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای طبیعت و آب و هوایی کوهستانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.