معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص):

پیروی از ولایت فقیه راه مقابله با دسیسه‌ های دشمنان است

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ولی فقیه،قدرت استکبار جهانی را متزلزل کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) در جزیره کیش گفت: ولی فقیه به عنوان رکن اصلی نظام انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن در راس بوده و با اتکا به آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون از گزند دسیسه‌ها در امان مانده است.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ولی فقیه قدرت استکبار جهانی را متزلزل کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

سردار اسدی گفت: از سه ماه گذشته تاکنون همه رسانه‌های معاند به دنبال مایوس کردن مردم هستند و به این نکته توجه ندارند که در جمع درس گرفتگان مکتب حسینی، یاس و نا امیدی جایی ندارد.

او با بیان اینکه در این مدت تمامی پیکان‌ها به سمت ولی فقیه نشانه رفته است و در رسانه‌ها هزاران دروغ به خورد جوانان ایرانی داده اند، گفت: با توجه به آموزه‌های نهضت حسینی تکلیف مردم انقلابی در خصوص مقابله با این دسیسه‌ها مشخص شده  و این همان تکیه بر استواری، مقاومت و پیروی از ولایت فقیه است.

در مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) از برگزیدگان جشنواره‌ های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری شامل رسانه، عکس خلاق، فیلم، شعر، داستان، پادکست و دانش آموزی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.