هشت مرکز دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان در جوار صنعت است

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان گفت: هشت مرکز دانشگاه علمی و کاربردی استان در مجاورت صنایع با هدف ارتباط صنعت و دانشگاه فعال است.

محمدیان سمنانی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان رشته‌های تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی را متناسب با نیاز بازار ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: گردشگری، گیاه پزشکی، کسب و کار دیجیتالی و صنایع شیمیایی، از جمله رشته‌هایی است که در مراکز ۱۲ گانه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان ارایه می‌شود.

محمدیان سمنانی افزود: سه مرکز دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان سمنان عمومی و یک مرکز دولتی به افراد جویای علم خدمات ارایه می‌دهد و حدود ۷۰۰ مدرس و استاد با مراکز دوازده‌گانه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همکاری دارند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان گفت: ۲۳ هزار نفر از سال ۱۳۸۲ تا کنون از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان فارغ‌التحصیل شدند و اکنون نزدیک به سه هزار نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی یادآور شد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان در ۱۰۸ کد رشته دوره کاردانی و در ۷۸ کد رشته دوره کارشناسی آماده ارایه خدمت است.

محمدیان سمنانی بیان کرد: ثبت نام در مقطع کاردانی از هفتم تا هفدهم دی ماه  و ثبت نام دوره کارشناسی چهارم تا چهاردهم دی امسال است و افراد می‌توانند با مراجعه حضوری، یا مراجعه به آدرس اینترنتی دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.