تردد وسایل نقلیه در استان سمنان ۷ درصد رشد داشت

رئیس اداره مدیریت راهداری استان سمنان از رشد هفت درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های استان طی آذر امسال خبر داد .

محمدحسین فیروز جائیان بابیان اینکه شریف‌آباد-ایوانکی و گرمسار-آرادان و بالعکس رکوردار تردد بودند ابراز داشت: در این بین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نیز ۲۶ درصد برآورد شده است.

وی ضمن بیان اینکه تنها در آذرماه یک میلیون و ۶۰۰ هزار وسیله نقلیه تردد به ثبت رسیده است، افزود: در تردد‌های ورودی استان سمنان رتبه دهم کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه غرب استان به لحاظ نزدیکی به پایتخت بیش از محور‌های دیگر تردد در آن وجود دارد، ابراز داشت: طی مدت مذکور محور شریف‌آباد-ایوانکی و گرمسار-آرادان و بالعکس به عنوان پرترددترین محور‌های استان شناخته شدند.

فیروز جائیان با بیان اینکه در کل استان سمنان منطقه پرترددی محسوب می‌شود، تصریح کرد: استان سمنان به دلیل قرار گرفتن در کریدور شرق-غرب و شمال-جنوب دلیل عمده‌ای برای این افزایش تردد انواع وسایل نقلیه بوده است.

وی افزود: با توجه به بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان سمنان از مسافران درخواست می‌شود چنانچه الزامی به سفر ندارند از حضور در جاده‌ها پرهیز و سفر خود را به وقت دیگری موکول کنند و در صورت اجبار به مسافرت حتماً زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.