فاطمه مجموعه ای ازکمالات انسانی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: حضرت فاطمه علیها السلام به سبب جامع بودن شخصیتش ،الگویی برای همه انسان هاست.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه این هفته کرمان که در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد گفت: ایران پرچمدار عمل به قوانین دین و دفاع از مظلوم و عدالت در سایه منویات رهبر معظم انقلاب است.

او افزود: دروغ‌ها و تهمت‌هایی که در دوران صدر اسلام متوجه حضرت فاطمه سلام الله علیها بود امروز نیز متوجه کشور ما شده است.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در دوران صدر اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها با ۳ جریان سخت و خطرناک شامل افراد به ظاهر مومن، افرادی که غرق در مادیات و دنیا بودند و افراد امتیاز طلب مواجه بود و به همین دلیل این ۳ جریان اقدام به توطئه چینی برای شهادت دختر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم کردند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: این قضیه تنها متعلق به آن زمان نیست بلکه در حال حاضر نیز وجود دارد به ویژه علیه کشور ما این جریان‌ها وجود دارد، زیرا کشور ما در برابر ظلم و جور کشور‌های مستکبر مقاومت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حضرت فاطمه سلام الله علیها هم دوران نبوت و هم دوران انتقال رسالت نبوت به امامت را به درستی درک کرد، شخصی بود که از شر و انحراف به دور بود و در گفتار و رفتار و صداقت داشت به همین دلیل وی از افرادی است که بایستی در همه جهات مورد توجه انسان‌ها قرار گیرد.

امام جمعه کرمان همچنین گفت: حرکت در مسیر خداوند نیازمند به داشتن ایمان است، اهل ایمان با یکدیگر همکاری و تعامل دارند، از موفقیت برادر دینی خود خوشحال می‌شوند و بالعکس، در برابر خداوند خشوع دارند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی افزود :اسلام راه هدایت را برای انسان‌ها مشخص کرده و کانون تربیت را در درون خود آدمی قرار داده و رکن اصلی این تربیت را ایمان قرار داده است.

او گفت: نیت، کلام و رفتار انسان مومن در خدمت و راه خداوند است و آن ایمانی است که مورد رضایت رضایت خالق هستی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار