اجرای طرح آموزش شنا به دانش آموزان در سراسر کشور

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اجرای دوباره طرح آموزش شنا به دانش آموزان دوره ابتدایی سراسر کشور خبر داد.

ستاری فرد در حاشیه مراسم ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس کم برخوردار البرز با بیان این مطلب گفت: طرح اموزش شنا که ۱۰ سال پیش در مدارس کشور اجرا شده بود و مدتی متوقف گردید باپیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش دوباره احیا گردیده است.

او افزود: براساس این طرح که تامین اعتبار آن هم صورت گرفته است، شنا به دانش آموزان پایه سوم ابتدایی سراسر کشور آموزش داده می‌شود و وزارت آموزش و پرورش برای اجرای این طرح از فضا‌های ورزشی دولتی استفاده می‌کند و از شورا‌های آموزش و پرورش استان‌ها هم درخواست داریم که استخر‌های دولتی استان‌ها را در نوبت صبح در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا این مجموعه‌ها در اختیار مدارس ابتدایی قرار گیرد.

ستاری فرد  با اشاره به این که نهضت ساخت فضای ورزشی داخل مدرسه در وزارت آموزش و پرورش به مرحله اجرا درآمده است، گفت: در اجرای این طرح مقرر بود ۲ هزار و یکصد فضای ورزشی داخل مدرسه در سراسر کشور احداث گردد که در ۸ ماه گذشته یک هزار و یکصد فضای ورزشی داخل مدرسه به بهره برداری رسیده است و اجرای این طرح‌ها همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.