البرز آماده برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: این استان آماده برگزاری مسابقات کشوری ووشو و شنا دانش آموزی در ۲ بخش دختران و پسران شد.

رئیسی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: این دوره از مسابقات با شعار  دانش آموز، ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست کلید می‌خورد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: دراین دوره از مسابقات دانش آموزان دوره اول متوسطه مدارس استان‌های مختلف کشور شرکت می‌کنند.

او گفت: از ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه جاری دانش آموزان و دختران از یک تا چهارم شهریورماه در آن به رقابت می‌پردازند.

رئیسی افزود: تا کنون برای شرکت در این دوره از مسابقات ۵۲۲ دانش آموز پسر و ۴۹۱ دانش آموز دختر به همراه مربی و سرپرست اعلام آمادگی کرده اند.

او گفت: در برگزاری مسابقات کشوری ووشو و شنای دانش آموزی ۹۰ داور، ۱۲ ناظر و ۷۰ عوامل اجرایی همکاری می‌کنند.

رئیسی گفت: این دوره از مسابقات از ۲۵ مردادماه با حضور دانش آموزان پسر در کرج با حضور مسئولان وزارتی و استانی به صورت حضوری آغاز می‌شود.

او افزود: دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات در خوابگاه مرکز تربیت مربی کشور مستقر در کرج اسکان می‌یابند.

معاون تربیت معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: مسابقات دانش آموزان در رشته شنا در استخر بین المللی دانشگاه خوارزمی و مسابقات رشته ووشو در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

استان البرز تا کنون میزبانی مسابقات مختلف دانش آموزی کشور از جمله شطرنج، فوتسال، طناب زنی، ژیمناستیک و اسکی را عهده دار بوده است.

برچسب ها: سدسازی ، سد کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.