انتقاد بایدن از «یهودی ستیزی»

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد شرارت و زهر یهودی‌ستیزی در حال عادی شدن است.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه در یک مراسم «حنوکا» در کاخ سفید به مهمانان گفت که «ترس و آسیب» یهودیان را به‌عنوان «شرارت» می‌داند و مدعی شد «زهر یهودی‌ستیزی در حال عادی شدن است».

به گزارش راشا تودی، بایدن در این مراسم  با بیان این که در برابر یهودی‌ستیزی «سکوت همدستی است و ما نباید ساکت بمانیم»؛ گفت: «من از همان ابتدا در مورد آن (یهودی‌ستیزی) اصلاً سکوت نکردم و سکوت نخواهم کرد. آمریکا ساکت نخواهد ماند.»

بایدن ماه گذشته «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را به دلیل میزبانی یک شام با «نیک فوئنتس» منکر هولوکاست و خواننده موسیقی رپ، که مدعی دیدن «چیز‌های خوب» در مورد «آدولف هیتلر» است،  به شدت مورد انتقاد قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
جناب آقای بایدن ببین سابقه تاریخی فلسطین به چه کسی برمی گردد.به یهودیان یا فلسطینیان.شما به عنوان قدرتهای زورگو با رژیم جعلی صهیونیستی دستتان تا مفرغ تو خون بی گناهان آغشته هست وتا بیشتر از این در جهنمی که بپا کردید برای خودتان چه در این دنیا وچه در آخرت کشور فلسطین را آزاد کنید برود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
بایدن جدیدا یه سوتی بد داده و در پاسخ چندتا برانداز احمق که خواستند اعلام کنه برجام مرده گفته برجام مرده ولی اعلام نمی‌کنم چون میترسم ایران به بمب اتم دست پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
یهودیها به بهانه اینکه نمادهای مسیحی توهین به اقلیتها تلقی میشند این نمادها رو از کاخ سفید و ساختمانهای دولتی و مدارس جمع کردند بعد شمعدون خودشون که یه اقلیت دو درصدیند رو گذاشتند تو کاخ سفید. وقتی یه گروه اینقدر مستکبر و گستاخه که اکثریت مسیحی رو سرکوب می‌کنه و نمادهای خودش که یه گروه اقلیتند رو جایگزین می‌کنه و بیست و چهار ساعته در مدیای تحت کنترلش به اونها تهمت میزنه و مسخرشون می‌کنه و به حضرت مسیح توهین می‌کنه و در مدرسه‌ها به بچه‌های مسیحی فساد و فحشا و همجنس بازی آموزش میده باید منتظر واکنش مردم اون کشور باشه. در واقع یانکیهای بیشعور خیلی دیر متوجه شدند اوضاع از چه قراره. همینکارو در جمهوری وایمار آلمان بعد از جنگ جهانی اول انجام دادند آلمانیها تحمل نکردند و اکثریت جمعیت یهودی رو از آلمان انداختند بیرون و هیتلر تصمیم داشت یهودیها رو از کل اروپا اخراج و به ماداگاسکار تبعید کنه
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۶:۴۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
فراماسونرها و صهیونیستها. چکار با یهودی داری؟ پاتو از تو کفش یهودی ها بکش بیرون.
آخرین اخبار