واگن های زرند به شرکت کشتیرانی، تحویل داده شدند

طی مراسمی فاز اول واگن های لبه بلند واگن سازی زرند به شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد.

طی آیینی از فاز اول ۱۰۰ دستگاه واگن لبه بلند باری ساخت کارخانه واگن سازی زرند که از سوی  شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سفارش داده شده است، رونمایی و به کشتیرانی تحویل داده شد.

 این آیین با حضور عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، سید رضا حسینی نژاد فرماندار، کاپیتان علیرضا ابراهیمی زاده مدیر عامل شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و علیرضا شیخ طاهری مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز برگزار شد.  

سیدرضا حسینی نژاد، فرماندار زرند در این مراسم با بیان اینکه کارخانه واگن سازی زرند برای ما از لحاظ اشتغال زایی پایدار و تحقق اهداف شعار امسال خصوصا در زمینه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی حائز اهمیت است، گفت: این کارخانه با دارا بودن نیروی جوان، متخصص، فنی، بومی و متعهد می‌تواند به منظور تحقق تاکیدات، منویات و دغدغه های رهبری مبنی بر تولید بومی و داخلی طی امسال نقش آفرینی بسزایی داشته باشد.

او توجه به ضرورت تولید دانش بنیان را لازمه توسعه و بهره وری حداکثری معرفی کرد و با بیان اینکه امروز کارخانه واگن سازی زرند با خارج شدن از تعمیرات و تولید تک محصولی واگن‌های مسافری، با تولیدات متنوع واگن‌های باری، غله، لبه بلند، معدنی و...، قابل تحسین است، انعقاد قرارداد این شرکت با شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهور‌ی اسلامی ایران را مایه خرسندی و حرکت رو به جلو و توسعه گرا معرفی و بر حمایت از تولید داخل تاکید کرد.

حسینی نژاد بر لزوم توجه ویژه و جدی به ظرفیت‌های بالقوه واحد‌های تولیدی داخلی و دانش بنیان بومی تاکید و بیان کرد: امروز با حمایت از تولید داخل، بستر لازم برای توسعه همه جانبه و پیشرفت کشور و از همه مهم‌تر اشتغال پایدار جوانان ما، فراهم و تضمین می‌شود.

علیرضا شیخ طاهری مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز نیز با اعلام اینکه قرارداد خرید شرکت حمل و نقل ترکیبی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، از کارخانه واگن سازی زرند، ۱۰۰ دستگاه واگن باری است که امروز در فاز اول ۱۰ دستگاه آماده و تحویل داده شده است، ابراز امیدواری کرد: دیگر شرکت‌های داخلی با حمایت از تولید داخل، زمینه ساز اشتغال پایدار جوانان این مرز و بوم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار