رونمایی از محصول جدید کارخانه واگن سازی زرند

امروز از واگن‌های حمل غله و باری لبه بلند معدنی تولید شده در کارخانه واگن سازی زرند رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - کریمی نیک، رئیس واگن سازی زرند عصر امروز در آیین رونمایی از واگن‌های حمل غله و باری لبه بلند معدنی تولید شده در کارخانه واگن سازی زرند گفت: حال شرکت واگن سازی زرند بسیار خوب است و مشکلات این کارخانه حل شده است و برای تامین واگن‌های باری و مسافری در ایران هیچ محدودیتی نداریم.

شیخ طاهری، مدیرعامل شرکت واگن سازی زرند نیز در این مراسم گفت:  شرکت واگن سازی زرند از سال ۸۲ با تولید واگن مسافری کار خود را آغاز و فرآیند تنوع در سبد تولیدی را طی کرد و امسال از تک محصولی خارج شد.

او می‌گوید: دانش طراحی و تولید واگن حمل غلات و واگن لبه بلند (واگن حمل مواد معدنی) در این مجموعه وجود دارد و امروز تولیدات این کارخانه به مشتری‌های خود واگذار خواهد شد.

عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی  گفت: امروز زرند را در کنار شهر‌های صنعتی بزرگ می دانند که این اتفاق حاصل زحمت کارگران و صنعت کاران و معدن کاران است.

 در این مراسم عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، صادق زاده فرماندارزرند، سرهنگ کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، شیخ طاهری مدیر عامل شرکت واگن سازی زرند، ایرانمنش رئیس شورای شهر و ضیاءالدینی شهردار زرند حضور داشتند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار