۳۶درصد بودجه شهرداری سمنان محقق شده است

رئیس شورای شهر سمنان با بیان اینکه در پنج سال اخیر میانگین تحقق بودجه شهرداری سمنان ۳۶ درصد بوده است، گفت: ۳۴۰ میلیارد تومان بودجه در سال جاری تحقق یافت.

همتی   با بیان اینکه تحقق بودجه یکی از مشکلات شهرداری سمنان است، تاکید کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان از برآورد تحقق بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی شهرداری سمنان منوط به پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه ۳۴۰ میلیارد از بودجه ۸۵۰ میلیاردی شهرداری سمنان محقق شده است، ابراز کرد: با توجه به افزایش قابل توجه درآمدها امیدواریم که بودجه شهرداری سمنان را محقق شده ببینیم از سوی دیگر باید تاکید کرد که میانگین تحقق بودجه شهرداری مرکز استان سمنان در پنج سال گذشته تنها ۳۶ درصد بوده است.

رئیس شورای شهر سمنان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مطالبات شهرداری را پرداخت کنند، گفت: انتظار ما این است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به همراهی با شهرداری سمنان اقدام کنند تا شاهد اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی خوبی در شهر سمنان باشیم.

همتی با بیان اینکه تأخیر در اجرای طرح کاروانسرای تاریخی سمنان به دلایل مختلفی بود که از جمله آنها می‌توان به خود داری از تخلیه این مکان اشاره کرد، بیان داشت: کاروانسرا از سوی سازمان زندان‌ها به بهانه انبار نگهداری اقلام مورد نیاز زندان سمنان تخلیه نشده بود لذا مجموعه مدیریت شهری برای تسریع در این موضوع حتی ساختمان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری را در اختیار سازمان زندان‌ها قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار