امام جمعه موقت شاهرود:

وحدت حوزه و دانشگاه باید گره‌گشای مشکلات کشور باشد

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه باید گره‌گشای مشکلات کشور باشد، گفت: این وحدت تاکنون شکل گرفته اما باید بیش از پیش گسترش یابد.

حجت‌الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر افزود: وحدت حوزه و دانشگاه باید با حوزه‌های دیگر از جمله اقتصاد، فرهنگ و سیاست گره بخورد تا راهگشای بسیاری از مشکلات کشور شود.

وی به ۲۷ آذرماه سالروز شهادت مفتح و هفته پژوهش اشاره و ابراز کرد: ارتباط مدیران و مسوولان کشور با این ۲ جایگاه می‌تواند مکمل پیشبرد اهداف در حوزه‌های مختلف صنعت، اقتصاد، بازار و حتی مسایل سیاسی و فرهنگی باشد.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر معاون رییس جمهور چین به ایران طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: قراردادهای بزرگی در حوزه‌های مختلف بسته شد که در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی خواهیم بود و در این راستا مساله جایگاه دلار در اقتصاد کشور کمرنگ می‌شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته قراردادهای مناسبی با روسیه و سایر کشورها به امضا رسید، اظهار کرد: همه وزیران دولت به ویژه گروه اقتصادی در تلاش هستند که با رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال سرعت بیشتری به گردش چرخه اقتصادی کشور ببخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار