در هفدهمین سفر شهرستانی استاندار رقم خورد؛

از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا افتتاح گلخانه های روستایی

استاندار اصفهان گفت: زمین مورد نیاز اجرای طرح مسکن ملی در نطنز تامین شده و امیدواریم طی یکماه آینده ساخت و ساز آن تسریع شود.

سید رضا مرتضوی امروز در آیین آغاز اجرای مجموعه مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهر نطنز گفت: تامین زمین در نطنز نیازمند کار ویژه‌ای بود که با همکاری و همدلی مسئولان شهرستان ۱۱ هکتار زمین برای این طرح بزرگ تامین شد.

او اظهار کرد: امیدواریم طی یک ماه آینده با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی نطنز با قدرت دنبال شود و شاهد اجرا و ساخت و ساز آن باشیم.

فرماندار نطنز هم گفت: پنج هکتار به محدوده شهری نطنز به منظور اجرای این طرح الحاق شد و در مجموع کل زمین تخصیصی در مرحله اول نهضت ملی مسکن نطنز ۱۱ هکتار است.

استاندار اصفهان در این سفر مرحله نخست گلخانه های روستای عباس آباد را در بخش امامزاده بادرود، افتتاح کرد.
مرتضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی با همت، اراده، همراهی و همکاری مردم منطقه توانسته این گلخانه های ارزشمند را احداث کند گفت: در روستای عباس آباد خوشه ای از گلخانه هایی که در بخش های مختلف تولید گل، گیاه و محصولات فعال هستند شکل گرفته که ثمره آن درگیر کردن همه اهالی روستا، آموزش صحیح، ارائه خدمات مناسب و موفقیت نهایی است.
۲۰ درصد از گل و گیاه استان اصفهان با بهره گیری از اصول کاهش مصرف آب در روستای عباس آباد شهرستان نطنز تولید می شود.

استاندار اصفهان در این سفر مرحله نخست گلخانه‌های روستای عباس آباد را در بخش امامزاده بادرود، افتتاح کرد.

مرتضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی با همت، اراده، همراهی و همکاری مردم منطقه توانسته این گلخانه‌های ارزشمند را احداث کند گفت: در روستای عباس آباد خوشه‌ای از گلخانه‌هایی که در بخش‌های مختلف تولید گل، گیاه و محصولات فعال هستند شکل گرفته که ثمره آن درگیر کردن همه اهالی روستا، آموزش صحیح، ارائه خدمات مناسب و موفقیت نهایی است.

۲۰ درصد از گل و گیاه استان اصفهان با بهره گیری از اصول کاهش مصرف آب در روستای عباس آباد شهرستان نطنز تولید می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.