سخنگوی وزارت امور خارجه:

آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان مسئول جنایات رژیم صهیونیستی هستند

کنعانی در توییتی نوشت: نه فقط اسرائیل بلکه رژیم‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان هم مسئول جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان را در جنایات رژیم صهیونیستی مسئول دانست و تصریح کرد: این رژیم‌ها باید در جایگاه متهم پاسخگو باشند.

کنعانی در این توئیت نوشت: روزی نیست که جهانیان خبری از شهادت، جراحت و یا اسارت کودکان، نوجوانان و جوانان فلسطینی توسط رژیم آپارتاید صهیونیستی نشنوند.

وی افزود: نه فقط اسرائیل بلکه رژیم‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نیز به عنوان حامیان اصلی رژیم، مسئول این جنایاتند و باید در جایگاه متهم پاسخگو باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند.
خبر خوش پیروزی حزب الله در کمین و منهدم کردن یک ستون نظامی ارتش اسرائیل در مزارع شبعا در داخل سرزمین های اشغالی و شکست‌های داعش در سوریه و عراق سبب خوشحالی جبهه مقاومت شد.
رژیم صهیونیستی فکر نمی‌کرد به این زودی تاوان حمله احمقانه خود به کاروان حزب الله در قنیتره را بدهد زیرا اهمیت این کار وقتی مشخص شد که سیدحسن نصرالله در نطقی تلویزیونی اعلام کرده بود، پناهگاه‌ها را در دورترین نقاط اراضی اشغالی برای خود مهیا کنید زیرا پاسخ ما کوبنده است.
مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی و اسرائیلی‌ها به حرف‌های سید حسن اعتقاد دارند زیرا می‌دانند او هر حرفی را بزند آن را عملی می‌کند به همین خاطر بود که در این آمادگی کامل ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی در یک منطقه تمام امنیتی به یک کاروان از نیروهای آنها حمله کرد.
اسرائیلی ها فکر کردن چون نیروهای حزب الله در عراق و سوریه مشغول درگیری با تکفیری‌های داعش است قدرت دفاع از خود را ندارد ولی همه رسانه‌های جهان دیدند با این حمله برق آسا چگونه در روزهای اخیر بار دیگر وحشت به سرزمین‌های اشغالی برگشت.
حزب الله در این عملیات بدون تلفات و با استفاده از سلاح‌های جدید خود نشان داد در هر نقطه و مکانی که بخواهد می‌تواند به اسرائیل حمله کند که این نشان از آمادگی بالا و قدرت این جنبش در لبنان و منطقه دارد.
برای مسئولان و پشکسوتان انقلاب فرصت بسیار مناسبی است که دستاوردهای 36 ساله را برای مردم در تریبون‌های مختلف بازگو کنند تا نسل جوان امروز بداند که این انقلاب به همین راحتی ها به دست نیامده است.
نسل جوان امروز که سختی‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده است بهتراست با مطالعه و تماشای کتب تاریخی، فیلم واسناد انقلاب پی به ترفندهای دشمنان ببرند که چگونه چندین دهه است که ملت ایران را تحت شدیدترین تحریم ها قرار داده اند.
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه عربستان سعودی، امارات، بحرین و ترکیه مسئول جنایات رژیم صهیونیستی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در اغتشاشات نقش محوری داشتند
طبق گزارشات ارائه شده آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هسته مرکزی در حمایت از اغتشاشات را تشکیل می‌دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
نیروهای ائتلاف بین‌المللی و به سرکردگی آمریکا از سال 2014 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکایی ها جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش/ نیروهای آمریکایی بخش دیگری از نفت سوریه را به سرقت بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت به کشور زدند
آخرین اخبار