نظام عزم جدی در ایجاد شفافیت دارد

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: قوانین مبهم و غیر شفاف به مراجع قانون گذاری اعلام می‌شود.

رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در مراسم اختتامیه اولین همایش ملی ارتقای شفافیت گفت: حضور سران قوا در این همایش یک پیام جدی داشت که نظام یک عزم جدی برای ایجاد سلامت اداری دارند که ضرورت آن اجرای شفافیت است.

وی افزود: این همایش ماحصل زحمات بسیار زیادی بود که از چندماه قبل انجام شد و بیش از ۲۰ مرکز علمی و دانشگاهی فعالیت داشتند

رحمانیان اظهار کرد: پیش همایش‌هایی در مراکز علمی برگزار شد و طبیعتا به همین موضوع ختم نمی‌شود و تصمیم داریم دبیرخانه شفافیت در معاونت پژوهش سازمان بازرسی کل کشور مستقر کنیم.

وی گفت: اهداف این همایش حساس کردن جامعه علمی کشور به مسئله شفافیت، ایجاد فضای گفتمانی در مسئله شفافیت و عزم جدی سازمان بازرسی در مبارزه با فساد است.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور ضمن بیان اینکه مقالات بسیار ارزشمندی به دبیر خانه جشنواره واصل شده و بیش از ۲۰ نشست تخصصی برگزار شده است گفت: یکی از اهداف این همایش ارائه مطالب در قالب برنامه هفتم توسعه است که سران قوا استقبال کردند.

وی با اشاره به اینکه مسئله قوانین در حوزه شفافیت بسیار مهم است گفت: قوانین مبهم و غیر شفاف به مراجع قانون گذاری اعلام می‌شود.

رحمانیان در پایان گفت: در حوزه نظارت الکترونیک که چالش‌های مهمی از جمله امنیت اطلاعات وجود دارد که باید این مشکلات هم حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
با عرض سلام و خسته نباشید. احتراماً خواهشمند است موضوع قطعی سامانه ساجد دیوان عدالت اداری را پیگیری فرمایید. از 4 هفته قبل سامانه ساجد قطع شده و امکان دسترسی به آن وجود ندارد. این در حالیست که دیوان عدالت اداری پاسخی در این زمینه ارائه نکرده و پشتیبانی ساجد نیز پاسخگو نیست. با قطعی سامانه ساجد امکان ثبت و پیگیری درخواستها،لوایح و همچنین پیگیری پرونده های هیات عمومی از بین رفته و رسیدگی به پرونده ها نیز متوقف شده است! بنا به شواهد از 25 آبان تاکنون هیچ رایی از هیات عمومی و هیات های تخصصی دیوان صادر نشده است! از گروه حقوقی و قضایی درخواست پیگیری موضوع را دارم. با تشکر
آخرین اخبار