سینما فرهنگ به سراغ جشنواره سینما حقیقت رفت

رادیو فرهنگ در برنامه «سینما فرهنگ» به اطلاع رسانی از رویداد‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران می‌پردازد.

«سینما فرهنگ» از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ از ساعت ۱۷:۱۵ الی ۱۸:۳۰ از سینما پردیس ملت با گویندگی نگین خواجه نصیر و تهیه کنندگی رضا غیور روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. 

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی و سازمان امور سینمایی و سمعی بصری شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را از ۲۰ الی ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری و همچنین نمایش برخط (آنلاین) به شکل رقابتی برگزار می‌کند. 

این جشنواره همسو با گام دوم انقلاب اسلامی، در دولت سیزدهم و با هدف ایجاد بستر‌های مناسب برای تقویت حضور جریان‌ساز سینمای مستند در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و نمایش آثار متنوع و ارزشمند این عرصه با محور اخلاق، امید و آگاهی برگزار می‌شود.

تلاش برای نمایش تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی- اسلامی، پاسداشت هویت ملی و ترسیم وضعیت امروز و چشم انداز آینده ایران و جهان با نگاه عدالت محور به فرصت‌های قرن جدید، حمایت از آفرینش‌های هنری در سینمای مستند ایران و آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان از اهداف این دوره از جشنواره است که سبب شده رادیو فرهنگ در پوشش این رویداد فرهنگی هنری در کنار این جشنواره بین المللی به اطلاع رسانی بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار