نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردکان:

روند پروژه ساماندهی بلوار شهید بهشتی سرعت گیرد

مصطفی خوش‌گفتار با توجه به وضعیت نامناسب بلوار آیت‌الله شهید بهشتی (ره)، خواستار تسریع در اجرای پروژه ساماندهی این بلوار شد.

مصطفی خوش‌گفتار نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در صحن علنی شورا گفت: ورودی‌های شهر اولین فضای بصری در مواجهه با شهر هستند و مسافرین اولین برداشتشان نسبت به شهر و شهروندان بر اساس مشاهده ورودی‌های شهر شکل می‌گیرد.

او علت تأخیر در اجرای این پروژه را عدم تعامل شورای ترافیک استان عنوان کرد و افزود: شورای ترافیک استان به‌جای همکاری با شهرداری و شورای شهر برای اجرای پروژه‌ها، خود موجب تأخیر در اجرای پروژه‌ها می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردکان بیان داشت: امیدوارم با توجه به اهمیت این موضوع، روند ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت بلوار شهید بهشتی سرعت گیرد و تا پیش از عید به پایان برسد.

خوش‌گفتار در بخش دیگری از صحبت‌های خود از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری خواست در زمان باقی‌مانده، برنامه‌های نوروز مورد پایش و بازنگری قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با بیان اینکه کشف و بررسی ظرفیت‌ها و نواقص ارائه خدمات یکی از تأثیرات پایش و بازنگری است؛ اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات در مدیریت شهری مستلزم بررسی همه‌جانبه و رفع چالش‌های اجرای کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار