معاون بنیاد مسکن بوشهر:

۴۸.۴ میلیارد تومان برای عمران روستاهای استان بوشهر تخصیص یافت

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۸.۴ میلیارد تومان اعتبار به عمران روستایی شهرستان‌ها دشتی و تنگستان اختصاص یافت.

غلامرضا زارعی، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به توسعه طرح‌های عمران روستایی در استان، گفت: اکنون تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر دارای طرح هادی هستند.

او از آغاز بازنگری طرح هادی روستای در این استان خبر داد و بیان کرد: در این راستا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه، بازنگری طرح‌های هادی در روستا‌های این استان اختصاص یافته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه عمران روستایی در دشتی و تنگستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ۴۸.۴ میلیارد تومان اعتبار برای عمران روستایی این شهرستان‌ها تخصیص یافته است.

زارعی با اشاره به اینکه برای پروژه‌های عمران روستایی در دشتی و تنگستان اعتبارات خوبی تخصیص یافته است تصریح کرد: از محل تفاهم‌نامه با وزارت نفت، ۱.۴ میلیارد تومان برای عمران روستایی، بهسازی معابر، ساخت پل، دیواره حفاظتی و آسفالت معابر در روستا‌های دشتی و تنگستان تخصیص یافته است.

او از تخصیص قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی دشتی و تنگستان خبر داد و اضافه کرد: مبلغ ۱۱ میلیارد تومان اعتبارات قیر رایگان تخصیص یافته است که در روستا‌های ۲ شهرستان تنگستان و دشتی اختصاص می‌یابد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: علاوه بر آن از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، ۳۶ میلیارد تومان برای بهسازی و معابر روستایی دشتی و تنگستان تخصیص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.