۴۰ هزار مترمربع معابر روستایی در تنگستان افتتاح شد

مراسم افتتاح ۴۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستای جائینک از توابع شهرستان تنگستان با حضور استاندار بوشهر و سایر مقامات محلی برگزار شد.

استاندار بوشهر در این آیین گفت: امروز مقاوم سازی مسکن روستایی، آسفالت معابر و کنترل سیلاب بویژه در روستا‌هایی که در مسیر سیلاب قرار دارند از سیاست‌های مهم بنیاد مسکن در روستا‌های استان بوشهر است.

احمد محمدی زاده می‌گوید: دولت جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، اما تلاش کرده کار‌ها و خدمات ماندگاری در راستای رفاه مردم بویژه در روستا‌ها انجام دهد که از جمله آن‌ها آسفالت و بهبود معابر است که این کار با قوت ادامه می‌یابد.

به گفته او، مقاوم سازی خانه‌های روستایی در مقابل زلزله یکی دیگر از سیاست‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که امسال قرار است بیش از ۲هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی احداث شود که از این شمار عملیات اجرایی ۲ هزار واحد آغاز و ۴۰۰ واحد دیگر نیز بزودی آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر اعلام کرد که تلاش شده در راستای اجرای طرح مقاوم سازی خانه‌های روستایی واحد‌های مسکونی مقاومی برای مردم احداث تا در زمان وقوع زلزله از هرگونه آسیبی در امان باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: ۴۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستای جائینک به‌همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت دهیاری اجرا شده است.

مقدم اعتبار اجرا این طرح را ۱۰ میلیارد تومان دانست و اعلام کرد که فالت معابر روستایی جایینک تنگستان با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد که برای اجرا این طرح ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او از افزایش اعتبار عمران روستایی خبر داد و گفت: اعتبارات ملی اجرا طرح‌های عمران روستایی استان بوشهر از ۲۸.۶ میلیارد تومان به بیش از ۹۶ میلیارد تومان افزایش یافته که نقش مهمی در تسریع و تکمیل طرح‌های عمران روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.