مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:

مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر به ۸۰ درصد می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تا پایان دولت سیزدهم میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر به ۸۰ درصد می‌رسد.

علیرضا مقدم صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در سطح کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و متوسط کشوری مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۵۰ تا ۵۱ درصد است.

او با اشاره به مقاوم‌سازی ۵۸ درصد واحدهای مسکن روستایی در استان بوشهر می‌گوید: از سال ۸۴ تاکنون ۳۷ هزار و ۹۶۰ واحد مسکن روستایی در استان بوشهر مقاوم‌سازی شده و از تسهیلات استفاده کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام کرد که در این استان مجموع ۷۴ هزار و ۱۱ واحد مسکن وجود دارد که ۴۲ هزار و ۷۹۶ واحد بهسازی و یا بازسازی شده و ۳۱ هزار و ۲۱۵ واحد تاکنون مقاوم‌سازی نشده است.

او میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان کنگان را ۷۲ درصد، دیلم ۶۵ درصد، گناوه ۶۴ درصد، دشتی ۶۰ درصد، عسلویه ۵۸ درصد، دیر ۵۷ درصد، تنگستان ۵۵ درصدی، دشتستان ۵۴ درصد و شهرستان بوشهر ۴۲ درصد عنوان کرد.

مقدم می‌گوید: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و نگاه ویژه دولت تلاش داریم که تا پایان دولت سیزدهم میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر به ۸۰ درصد برسد.

او گفت: از ابتدای شکل‌گیری بنیاد مسکن تا پایان سال گذشته ۵۱۰ واحد مسکن محرومان و هزار و ۳۶۰ واحد مسکن شهری در سطح استان احداث شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.