معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

دستگاه‌های اجرایی مدیریت آزادراه‌ها و گردنه‌های برفگیر استان را در اولویت قرار دهند

سید محمد شعاعی گفت: با توجه به برودت هوا، دستگاه‌های اجرایی مدیریت آزادراه‌ها و گردنه‌های برفگیر استان را در اولویت قرار دهند.

 سید محمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، دستگاه‌های اجرایی، مدیریت آزادراه‌ها و گردنه‌های برفگیر استان را در اولویت قرار دهند. همه دستگاه‌ها موظف هستند شرایط آمادگی برای ورود به فصل سرما و بارندگی را مهیا کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها باید آمادگی‌های لازم را داشته باشند تا در شرایط بارش‌های جوی به سایر دستگاه‌های خدمات رسان کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اهمیت اولویت بندی امور در زمان بارش به ویژه برف، اظهار داشت: مدیریت در آزادراه‌ها و گردنه‌های برفگیر در اولویت کاری دستگاه‌های ذیربط قرار داشته باشد.

شعاعی با بیان اینکه در گردنه‌های برفگیر، باید تا حد امکان از بروز رخداد‌های تلخ جلوگیری کرد، تصریح کرد: در صورت لزوم باید چنین مسیر‌هایی قبل از ورود و گرفتار شدن افراد، مسدود و از تردد در آن جلوگیری شود.

وی همچنین بر لزوم به روز رسانی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی دستگاه‌های اداری در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی هم اشاره کرد و گفت: چنین اقدامی در جهت صرفه جویی انرژی‌هایی مثل برق و گاز تاثیر بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، اظهار داشت: باید با تدابیر لازم از اتلاف انرژی در مکان‌هایی که در ساعت‌های مشخصی از شبانه روز، کسی از آن استفاده نمی‌کند، جلوگیری به‌عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.