دستگیری ۹۰۰ تبعه خارجی غیرمجاز در اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: پلیس اردستان در چند ماه گذشته توانست ۹۰۰ تبعه خارجی غیرمجاز را دستگیر و به خارج از شهرستان اردستان منتقل کند.

مصطفی صادق‌زاده، امروزدر مراسم رونمایی از کشفیات جدید فرماندهی انتظامی اردستان، گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح‌های ذوالفقار با به کارگیری تمام توان و امکانات در چندماه گذشته موفق به انهدام پنج باند و دستگیری ۱۸۰ سارق که در سطح شهرستان مرتکب سرقت شده بودند، شد.

او با بیان اینکه بیشترین سرقت‌های صورت گرفته در اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌کاره شهرستان اتفاق افتاده بود، افزود: از همه افرادی که از منازل آن‌ها سرقت انجام شده می‌خواهیم برای شناسایی و دریافت اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان اردستان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان، تصریح کرد: عوامل انتظامی شهرستان در راستای کنترل محور‌های ترانزیت اردستان موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از انواع البسه، کیف و کفش و تجهیزات کامپیوتری و اداری به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و دستگیری ۱۴۹ نفر قاچاقچی شدند.

صادق زاده با بیان اینکه پلیس در راستای شناسایی عوامل و توزیع کننده مواد مخدر موفق به کشف ۱۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ نفر توزیع کننده عمده مواد مخدر شده است، گفت: همچنین همکاران ما در این راستا تعداد ۳۱۷ معتاد متجاهر و ۱۱۲ نفر خُرده فروش مواد مخدر که چهره شهر را نازیبا کرده بودند، شدند.

او خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان اردستان در چندماه گذشته با مجموعه اقداماتی که انجام داده توانسته بیش از ۹۰۰  تبعه خارجی غیرمجاز که در شهرستان حضور پیدا کرده بودند را دستگیر و به خارج از شهرستان منتقل کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تاکید کرد: خط قرمز پلیس امنیت شهروندان خواهد بود و افراد سودجو و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه بدانند برخورد پلیس با این افراد به شدیدترین شکل ممکن خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.