کاهش ۱۳ درصدی سرقت در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کاهش ۱۳ درصدی سرقت در ۶ ماه نخست امسال در شهرضا خبر داد.

سهراب قرقانی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم امنیت کنترل سرقت‌ها است، عنوان کرد: در شش ماه نخست سال سرقت در شهرضا ۱۳ درصد سرقت کاهش داشته است و ۲۶ درصد توان کشف انتظامی شهرضا ارتقا پیدا کرده و سارقان ۱۰ درصد نسبت به پارسال بیشتر دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ نفر سارق در ۶ ماه امسال در شهرضا دستگیر و روانه زندان شدند، ادامه داد: سرقت‌های مسلحانه، به عنف، زورگیری و راهزنی در شهرستان شهرضا تحت کنترل پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه در بحث سوخت قاچاق بیش از ۲۲۲ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق در شهرضا کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: کشف سلاح جنگی و شکاری ۱۷ درصد، مشروبات داخلی و خارجی به ترتیب ۱۱۳ و ۷ هزار و ۷۶۳ درصد، دستگیری معتادان ۹ درصد و دستگیری خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر ۱۷ درصد افزایش داشته‌ایم.

او  با اشاره به رشد ۴۰ درصدی دستگیری اتباع بیگانه در این شهرستان گفت: در بخش قاچاق کالا و حمایت از اقتصاد داخلی با کشف بیش از ۶۵ میلیارد تومان انواع قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا ۷۰ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

قرقانی با بیان اینکه کل دستگیری‌های شهرستان شهرضا نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش و درگیری‌ها ۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: تصادفات برون و درون شهری ۱۵ درصد کاهش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.