مشارکت بیش از ۲۹ هزار نفر در برنامه ورزش همگانی در اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت بیش از ۲۹ هزارو ۴۱۲ نفر در برنامه ورزش همگانی در آبان ماه سال جاری در استان خبر داد.

اکبر وردی گفت: بیش از ۲۹ هزارو ۴۱۲ نفر در برنامه فرهنگی ورزشی که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در آبان ۱۴۰۱ برگزار شد مشارکت داشتند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با اجرای برنامه ورزش همگانی و روستایی، ۱۳ هزارو ۹۱۱ نفر در بخش بانوان و ۱۵ هزارو ۵۰۱ نفر در بخش آقایان مشارکت داشتند.

ورودی بیان کرد: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوهپیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، دو چرخه سواری و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

او تصریح کرد: به تفکیک برنامه‌های اجرایی بیش از ۷ برنامه پیاده روی با حضور بیش از ۸۰۵ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد ۵۹ برنامه و با حضور ۷۷۴ نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل عنوان کرد: ۵۳۲ عنوان برنامه ورزش صبحگاهی با حضور ۹ هزارو ۳۳۵ نفر از بانوان و ۸ هزارو ۳۸۲ نفر از آقایان در سطح استان اجرا شد.

ورودی ادامه داد: همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد ۹ برنامه با حضور ۶۳۰ نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

او بیان کرد: همواره مسابقات علاوه بر حس رقابت بین ورزشکاران، حس آشتی با ورزش را برای دیگر افراد جامعه به ارمغان داشته است که در این راستا نیز تعداد ۳۷ مسابقات محله، ۱۱ مسابقه کارکنان و ۱۱۸ مسابقه ورزشی، ۱۹ برنامه دوچرخه سواری همگانی و ۲۱ گلگشت خانوادگی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه‌ها ۵ هزار و ۹۹۶ نفر از علاقمندان به فعالیت‌های ورزشی حضور یافتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.