مشارکت بیش از ۴۲ هزار نفر در برنامه ورزش همگانی در اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت بیش از ۴۲ هزارو ۲۵۵ نفر در برنامه ورزش همگانی طی مهر ۱۴۰۱ در سطح استان خبر داد.

اکبر وردی گفت: بیش از ۴۲ هزارو ۲۵۵ نفر در برنامه فرهنگی ورزشی که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در مهر ۱۴۰۱ برگزار شد مشارکت داشتند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با اجرای برنامه ورزش همگانی و روستایی، ۱۹ هزارو ۱۵۵ نفر در بخش بانوان و ۲۳ هزارو ۱۰۰ نفر در بخش آقایان مشارکت داشتند.

ورودی اظهار داشت: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، دو چرخه سواری و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

او تصریح کرد: به تفکیک برنامه‌های اجرایی بیش از ۲۳ برنامه پیاده روی با حضور بیش از ۲ هزارو ۸۳۳ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوهپیمایی به تعداد ۹۴ برنامه و با حضور هزارو ۲۷۲ نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل عنوان کرد: ۴۵۸ عنوان برنامه ورزش صبحگاهی با حضور ۱۳ هزارو ۱۳۵ نفر از بانوان و ۱۴ هزارو ۷۵۶ نفر از آقایان در سطح استان اجرا شد.

ورودی ادامه داد: همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد ۱۰۰ برنامه با حضور ۴ هزارو ۶۴۱ نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

او بیان کرد: همواره مسابقات علاوه بر حس رقابت بین ورزشکاران، حس آشتی با ورزش را برای دیگر افراد جامعه به ارمغان داشته است که در این راستا نیز تعداد ۳۷ مسابقات محله، ۹ مسابقه کارکنان و ۹۲ مسابقه ورزشی، ۲۱ برنامه دوچرخه سواری همگانی و ۳۰ گلگشت خانوادگی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه‌ها ۵ هزار و ۶۱۸ نفر از علاقمندان به فعالیت‌های ورزشی حضور یافتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.