تمام موفقیت‌های زندگیم را مدیون قرائت قرآن هستم

فرماندار زرند در آیین تجلیل از دانش آموز برتر حفظ قرآن کریم گفت: تمام موفقیت‌های زندگیم را مدیون دعای خیر پدر و مادرم و قرائت قرآن کریم هستم.

ظهر امروز آیین تجلیل از مبینا علیزاده، دانش آموز زرندی که در بیست و هفتمین دوره مسابقات کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعداد‌های درخشان، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته حفظ عمومی شده، با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان زرند برگزار گردید.

فرماندار زرند در این آیین گفت: مسیر زندگی آن هم در اوج جوانی بسوی قرآن که روشن‌ترین راه به غایت موفقیت و سعادتمندی دنیا و آخرت است؛ اخلاص، ایمان و اخلاق اسلامی را در زندگی جوانان تضمین میکند.

سیدرضا حسینی نژاد ضمن عرض تبریک این موفقیت قرآنی به نظام تعلیم و تربیت شهرستان اعم از مدیریت آموزش و پرورش، مدیر، دبیران و مربیان پرتلاش دبیرستان دخترانه فرزانگان و خانواده گرانقدر خانم علیزاده، تصریح کرد: تمام پشتوانه موفقیت‌های ادوار مختلف زندگی شخصی و اجتماعی خود را در حوزه‌های اقتصادی، اجرایی و اجتماعی را مدیون دعای خیر پدر و مادرم و همچنین قرائت و انس با قرآن کریم میدانم.

فرماندار زرند در ادامه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی، از این دانش آموز موفق قرآنی تجلیل بعمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار