اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در تاکستان/کشف چوب قاچاق در آوج

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه نهم آذر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در ادامه روند بازدید‌های محله محور پلیس از نقاط جرم خیز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان تاکستان با اخذ دستور قضائی، بازرسی از مخفیگاه‌های شناسایی شده فروشندگان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با رعایت موازین شرعی و استفاده از شگرد‌های پلیسی در بازدید‌های خود، ۳ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ۸ نفر خرده فروش موادمخدر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه کشف تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر به همراه چندین قبضه سلاح سرد از دیگر توفیقات این عملیات بود، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف چوب قاچاق در  آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران گشت کلانتری مرکزی این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، هزار و ۵۰۰ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و ۱ نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ زرینی اضافه کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۵ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار