واژگونی موتور سیکلت در محور ضیاآّباد /دستبند پلیس بر دستان سارقِ زورگیر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه پنجم آذر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در جاده ضیاآباد -خنداب ماموران پلیس راه سریعا در محل حادثه حاضر شدند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، راکب موتور سیکلت مصدوم و به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شده است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان عدم توجه به جلو از جانب راننده موتور سیکلت به میزان۵۰درصد و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب متولی امر راه به میزان ۵۰ درصد تشخیص داده شد، خاطر نشان کرد: رانندگان خوردو‌ها و وسایل نقلیه به ویژه موتور سواران هنگام تردد در جاده‌ها و محور‌های روستایی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و راکبان موتورسیکلت به طور ویژه از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر با ۲ کیلو شیشه

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری، تهیه و توزیع مواد مخدر در یک واحد مسکونی، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ باهنر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۲ کیلوگرم شیشه کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره اینکه کشف تعدادی آلات و اداوت مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر از دیگر توفیقات این عملیات بود، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محوردر بخش اسفرورین

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با سارقین وخرده فروشان موادمخدر، با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در دستور کار ماموران انتظامی بخش اسفرورین این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران درگام نخست پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با تشکیل تیم‌های عملیاتی به نقاط جرم خیر و آلوده اعزام و در بازرسی از این نقاط، ۱۰۵ گرم انواع موادمخدر، ۱۴ نفر خرده فروش مواد مخدر و سارق دستگیر، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف اجرای اینگونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آن‌ها خواست، برای ریشه کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در  آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران گشت انتظامی بخش آبگرم این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستبند پلیس بر دستان سارقِ زورگیر

 سرهنگ امیر حسام عزیزی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند زورگیری در بوستان باراجین طلا و جواهرات همراه وی را به سرقت برده که بلافاصله بررسی موضوع با جدیت در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که فردی جوان با پوشش ماسک و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به زورگیری با چاقو و سرقت مقادیری طلاجات و پول نقد و .. کرده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این زمینه را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین تصریح کرد: در اقدامات فنی صورت گرفته محل اختفای متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی نامبرده که به تازگی از زندان آزاد شده دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به سوابق گسترده متهم در امر سرقت و زورگیری و بیان اینکه رسیدگی و سرعت عمل ماموران باعث رضایتمندی شاکی پرونده شد، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.