جشن روز پرستار در بروجن برگزار شد

فرماندار بروجن گفت: پرستاران حامیان سلامت جامعه‌اند و زحمات پرستاران بر کسی پوشیده نیست و بر ما واجب است که این همت والا را ارج نهیم.

فتاح کرمی فرماندار بروجن در جشن روز پرستار در فرهنگسرای بروجن علت نامگذاری روز میلاد با سعادت حضرت زینب «سلام الله علیها» به روز پرستار را تجلیل از مقام شامخ و شخصیت والای حضرت زینب (س)، که با برگزاری این مراسم یادی از این بانوی بزرگ می‌شود و تقویت روحیه زینب گونه در میان پرستاران و تقدیر و تشکر از زحمات و نقش پرارزش پرستار در جامعه عنوان کرد.

فتاح کرمی گفت: پرستاری علم و هنر در هم تنیده‌ای است که برآیند آن مراقبت ایمن و با کیفیت از بیمار می‌باشد و امروز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی‌ها دور هم جمع شده ایم تا بعد از سه سال مبارزه همه جانبه با بیماری کرونا جشن باشکوهی را برگزار نماییم که به فضل الهی تمامی این مشکلات و بحران‌ها پشت سر گذاشته شده است.


بیشتر بخوانید


کرمی افزود: یک پرستار با دلسوزی و مهربانی، صبر و فدا کردن زندگی خود، کار مضاعف و بروز ندادن خستگی و تحمل شرایط سخت، خدمت رسانی به بیماران را به نحو احسن انجام می‌دهد و در بحرانی که پشت سر گذاشتیم این گوهران ارزشمند خوش درخشیدند و جلوه خاصی از خود به نمایش گذاشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.