در ایام کرونا پرستاران از جان گذشتند و ایستادگی کردند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات‌رسانی جهادی پرستاران در ایام کرونا به بیماران گفت: در این ایام پرستاران از جان گذشتند و ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از پرستاران با تشکر از زحمات از پرستاران افزود: پرستاران در تمام ایام سال به خصوص ایام کرونا از جان خود مایه گذاشتند و بدون هیچ چشمداشتی به بیماران خدمات رسانی کردند.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به اینکه ثمر نشستن زحمات پزشکان نیازمند تلاش و عملکرد پرستاران است، گفت: پرستاران از زمانی که بیمار در بیمارستان بستری می‌شود بیشترین ارتباط را با بیمار دارند و این امر برای بیماران آرامش بخش است.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات‌رسانی جهادی پرستاران در ایام کرونا به بیماران گفت: در این ایام پرستاران از جان گذشتند و ایستادگی کردند تا خدمات رسانی درمانی به بیماران انجام دهند.

اجرایی شدن طرح تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در ماه‌های آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرایی شدن طرح تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: این طرح در چند سال گذشته و دولت‌های گذشته مغفول مانده بود، که با تلاش دولتمردان اجرایی خواهد شد.

ارسلان خالدی‌فر با تقدیر از تلاش و زحمات پرستاران در خدمات رسانی به بیماران افزود: خدمات رسانی پرستاران در تمام ایام طول سال به خصوص در ایام مبارزه با کرونا، ایام تعطیل سال قابل ستایش و تقدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.