ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی نیازمند پیگیری دلسوزانه است

دادستان استان کرمان گفت: ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی نیازمند پیگیری دلسوزانه دستگاه‌های ذیربط به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی را نیازمند پیگیری دلسوزانه دستگاه‌های ذیربط به منظور جلوگیری از تضییع اموال و حقوق بیت المال دانست و گفت: تسریع در صدور احکام مورد نیاز برای تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی ضروری است.

مهدی بخشی در بازدید از انبار سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی استان کرمان افزود: کاستی‌های موجود در مسیر تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی باید براساس نظر کارشناسی متخصصان این بخش مطرح شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به آمادگی دادستانی کرمان برای پشتیبانی کامل از اقدامات حوزه تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی، اظهارداشت: نشستی با حضور نمایندگان سازمان‌های مربوطه از جمله اداره کل اطلاعات، سازمان غذا و دارو، تعزیرات حکومتی، استاندارد، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ... برگزار می‌گردد تا در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت انبار‌های سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی اقدام شود.

مدعی العموم در استان کرمان یادآور شد: تاکنون اقدامات مناسبی برای تعیین تکلیف وضعیت انبار‌های اموال تملیکی در استان کرمان انجام شده که با تداوم و تکمیل این اقدامات، کالا‌های موجود در این انبار‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف خواهد شد.
بخشی، عدم تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی را مصداق تضییع حقوق بیت المال دانست و یادآور شد: بسیاری از این کالا‌ها با گذشت زمان دچار آسیب و افت قیمت می‌شوند و از این رو باید در تعیین تکلیف آن‌ها برابر قانون اقدامات سریع و کیفی صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار