کوهبنان به پزشک زن نیاز دارد

فرماندار کوهبنان گفت: تامین اجتماعی کرمان نسبت به استقرار پزشک زن، ارتقای خدمات و اختصاص خودرو به درمانگاه تامین اجتماعی کوهبنان اقدام کند.

فرماندار کوهبنان به صورت سرزده از درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان بازدید و با مدیر درمانگاه، پزشک داروخانه و کارکنان گفت و گو کرد.

مجید توکلی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات پزشکان و کارکنان این مرکز بر گسترش خدمات درمانی تامین اجتماعی با توجه به جمعیت تحت پوشش بیمه و ظرفیت‌های موجود شهرستان تاکید کرد.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: با توجه به وجود معادن غنی زغال سنگ، سرب و روی و کارگری بودن منطقه بیشتر مردم کوهبنان، بخش طغرالجرد و مناطق اطراف تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این مهم وظیفه ما را در ارائه خدمات سنگین‌تر می‌کند.

او اظهارکرد: برای تقویت و توسعه خدمات تامین اجتماعی و خدمت رسانی به جامعه کارگری کوهبنان و بخش طغرالجرد تا حد توان از پشتیبانی و حمایت مدیریت درمان استان‌کرمان بهره خواهیم برد.

فرماندار کوهبنان افزود: جا داردکه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان نسبت به استقرار پزشک زن، ارتقای خدمات و اختصاص خودرو به درمانگاه تامین اجتماعی کوهبنان اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار