بصیرت دینی و تعامل از ویژگی‌های انسان مجاهد است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بصیرت دینی و نگاه درست بر مسائل اقتصادی از ویژگی‌های مهم انسان مجاهد برای ساختن جامعه واقعی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در دیدار با شاعران و مداحان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز جامعه به تعاون اجتماعی و محبت نیاز دارد تا دل‌ها به هم نزدیک و تلخی‌ها کم شوند.

وی افزود: با درس گرفتن از رهنمود‌های رهبر شاهد شکوفایی و تحول در جمع مداحان و شاعران هستیم، اشعار امروز خیلی مفید است، اما آنگونه که باید منتشر نمی‌شوند که توصیه داریم موارد استفاده صداوسیما قرار گیرد و در نشر اشعار میان مدارس و نوجوانان نقش‌آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نوجوانان در این مکتب با اشعار پرورش پیدا می‌کنند و با سپردن جوانان به دست اهل بیت آن‌ها را بیمه می‌کنیم که قرار دادن جوانان در این عرصه‌ها کار جهادی لازم دارد.


بیشتر بخوانید


نکونام ادامه داد: بصیرت دینی، نگاه درست بر مسائل اقتصادی، صابر بودن و تعامل از ویژگی‌های مهم انسان مجاهد برای ساختن جامعه واقعی است.

وی گفت: در همه حوزه‌ها باید نگاه دینی داشته باشیم، نگاه به اقتصاد نباید نگاه مادی باشد، زیرا اقتصاد پایه زندگی نیست بلکه ابزاری برای زندگی است و ایمان و اعتقاد پایه زندگی است که اگر این پایه‌ها قدرت پیدا کرد نه تنها فقر بلکه هیچ عاملی نمی‌تواند جامعه را از بین ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.