تعمیر الکتروپمپ‌های ایستگاه پمپاژ دشت امامزاده جعفر (ع) در گرو تامین اعتبار

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تعمیر الکتروپمپ‌های ایستگاه پمپاژ دشت امامزاده جعفر (ع) باید اعتبار اختصاص داده شود.

آرش مصلح با اشاره به اینکه هیچ اعتباری در قانون بودجه برای تعمیر الکتروپمپ‌های ایستگاه پمپاژ دشت امامزاده جعفر (ع) پیش بینی نشده است، گفت: نیاز است تا مسئولان برای تامین اعتبار تعمیر این زیرساخت‌ها چاره اندیشی کنند.

او با یادآوری اینکه چند کارشناس با تجربه برای تعمیر الکتروپمپ‌های ایستگاه امامزاده جعفر از استان‌های دیگر به گچساران آمدند، افزود: براساس نظرات کارشناسان، بخشی از تعمیرات در محل ایستگاه و بخشی باید در تهران انجام شود.

مصلح می‌گوید: تجهیزات مورد نیاز الکتروپمپ‌های ایستگاه امامزاده جعفر با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار خریداری و در اختیار آب منطقه‌ای است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۵میلیارد تومان اعتبار برای تحقق این مهم نیاز است، ادامه داد: با مساعدت مسوولان استانی ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های حوادث برای تعمیر الکتروپمپ‌های ایستگاه امامزاده جعفر اختصاص یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه حداقل ۴ ماه برای انجام مراحل تعمیر الکتروپمپاژ‌های ایستگاه امامزاده جعفر مورد نیاز است، اضافه کرد: از مسئولان خواهشمندیم حداقل ۵۵ میلیارد ریال دیگر اعتبار برای این مهم اختصاص دهند تا این زیرساخت‌ها تا بهار سال آینده آماده فعالیت شود.

او با بیان اینکه برای انجام مناقصه هر طرحی نیاز است حداقل ۳۰ درصد از اعتبار مورد نیاز در اختیار دستگاه اجرایی باشد گفت: در صورت تامین اعتبار امکان تعمیر این تاسیسات در کمترین فرصت وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.