خطیب جمعه کوهبنان:

اخلاص باعث ماندگاری و عزت سردار دل‌ها شد

خطیب جمعه کوهبنان گفت: توکل به خدا، صفا ، بصیرت، آگاهی، معرفت،دشمن شناسی از ویژگی‌های بسیجیان است و همین امور باعث ماندگاری سردار دل‌ها شد.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مردم ولایت مدار و بسیجی و اعضای حلقه‌های طرح صالحین در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: رعایت تقوای الهی، ولایت مداری، کمک مومنانه و جهاد در راه خدا از موجبات عزت انسان هستند.

او تاکید کرد: همگان باید جهاد تبیین را داشته باشند خدمات نظامی اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنند تا مردم پیشرفت‌ها را بهتر لمس کنند.

امام جمعه کوهبنان افزود: دومین سالگرد آیت الله سید یحیی جعفری از سلسله جلیل القدر سادات و از علمای بزرگ را داشتیم در حالی که این عالم ربانی عشق به انقلاب و عشق به امامین انقلاب داشت، مردم دار بود و زندگی ساده‌ای داشت.

او ابراز داشت: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) است بسیج در دوران اغتشاشات بیشترین شهید را تقدیم کرد که برخی از آن‌ها مظلومانه به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: یاد خدا و توکل به خدا، صفا و خلوص، بصیرت، آگاهی، معرفت، نشاط، امیدواری، نظم و انضباط، وقت شناسی، دشمن سناسی از ویژگی‌های بسیجیان است اخلاص باعث ماندگاری و عزت سردار دل‌ها شد.

او افزود:سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را در پیش داریم این روز را به جامعه پرستاری که در دوران کرونا بصورت جهادی و شبانه روزی خدمت کردند تبریک می‌گوییم جا دارد زنان در بحث حجاب و عفاف حضرت زینب(س) را الگوی خویش قرار دهند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مراقبت با دقت از بیماران، داشتن مهارت‌های ارتباطی با بیماران و ارتباط معنوی با خانواده بیماران، داشتن سرعت عمل، همدردی با بیمار، صبور بودن از ویژگی‌های پرستاران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.