امام جمعه انار:

حمایت از منافقان گوشه ای از جنایات آمریکا است

امام جمعه انار گفت:حمایت از گرو‌ه های تجزیه طلب و منافقان، تحریم ملت ایران وشهادت سردار دل‌ها گوشه‌ای از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است.

نماز وحدت آفرین این هفته شهرستان انار با حضور پر شور اقشار مختلف مردم در محل مهدیه امام زاده محمد صالح به امامت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت روز ۱۳ آبان یکی از روز‌های خاص برای ملت ایران است واگر بخواهیم این روز را در ۲ کلمه تبیین کنیم ۱۳ آبان سالروز جنایت‌های آمریکا است.

وی گفت :آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است وجوانان ما باید بدانند که آمریکا کشوری قابل اعتماد نیست رو به افول بوده و شعار مرگ بر آمریکا یک فریضه است .

امام جمعه انار حمایت از گرو‌ه های تجزیه طلب و حمایت از منافقان، تحریم ملت ایران وشهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گوشه‌ای از جنایات آمریکا برملت وکشور ایران برشمرد وگفت: فکر وجبهه مقاومت گسترش پیدا خواهد کرد ومبدا آن نظام جمهوری اسلامی است و این کسانی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند بدانند که این اغتشاشات تمام خواهد شد واین نظام به قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج) خواهد رسید.

وی از مردم شهید پرور ودانش آموزان عزیزی که امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند قدر دانی کرد وروحیه استکبار ستیزی آنان را ستود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار