برگزاری همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور به میزبانی کرمانشاه

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور به میزبانی کرمانشاه، از مذاکره برای پذیرش ۱۲ شرکت کرمانشاه در بازار سرمایه و تامین مالی ۲۰ پروژه عمرانی و زیرساختی استان در این همایش خبر داد.

محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور، فردا (سوم آذر) با حضور مدیران ارشد بورس کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت : برای این همایش بخش‌ها و پنل‌های مختلفی در نظر گرفته شده که از مهمترین آن‌ها می‌توان به پنل پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه و پنل تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان، پنل تامین مالی پروژه‌های بزرگ عمرانی و زیرساختی اشاره کرد.

بهمن گفت: در پنل پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه برای پذیرش ۱۲ شرکت استان در این بازار مذاکره خواهیم داشت.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه پیش از این مدارک چهار شرکت استان برای پذیرش در بازار دوم بورس ارسال شده بود، یادآور شد: در این همایش مذاکره رو در برای پذیرش این چهار شرکت انجام خواهد شد. به علاوه برای پذیرش هشت شرکت دیگر استان در فرابورس مذاکره خواهیم داشت.

بهمن یکی دیگر از بخش‌های مهم این همایش را تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان اعلام کرد که در این بخش تامین مالی هشت شرکت دانش بنیان استان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در بخش تامین مالی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ۲۰ پروژه مهم در نظر گرفته شده که از مهمترین آن‌ها می‌توان به قطار شهری، تله‌کابین و چند پروژه گردشگری اشاره کرد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، برپایی این همایش گامی برای استفاده شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان از ظرفیت بازار سرمایه باشد.

این همایش فردا (سوم آذر) با حضور مدیران ارشد بورس کشور و تعدادی از شرکت‌های تامین سرمایه برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار