اعلام مهلت ثبت نام در مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در چهارمحال و بختیاری

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ثبت نام در یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان استان از ۲۱ آبان ماه آغاز شده است و تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد.

سیروس رضایی اظهار داشت: دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره نسبت به ثبت نام و شرکت در مسابقات اقدام کنند.

وی افزود: این مسابقات با همکاری کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های شهرکرد و آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه ای، فرهنگیان و علمی کاربردی برگزار می‌شود.

رضایی اضافه کرد: مرحله استانی مسابقات ملی مناظرات در دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارایی مباحث، نقل‌ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات (در حد امکان) از محور‌های مسابقات مناظره دانشجویی است.

رضایی گفت: دانشجویان علاقمند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه شهرکرد- روبروی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره ۳۲۳۲۰۰۷۰ و شماره مجازی (ایتا و سروش+) ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق سامانه https://roytab.ir/chb_monazere ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.