استاندار آذربایجان‌غربی:

دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع تولید هم افزایی کنند

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر عزم دولت برای حمایت از بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصادی گفت: دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع تولید هم افزایی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در چهل و ششمین بازدید هفتگی از واحدهای تولیدی در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: رفع موانع تولید نیازمند یک هماهنگی و عزم جدی است که در این راستا تمامی بخش‌های دولت در آذربایجان‌غربی باید پای کار باشند.

وی افزود: جبران عقب ماندگی‌های این استان نیازمند مشارکت و سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی است که امیدواریم این امر با نگاه ویژه دولت سیزدهم به صورت کامل محقق شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار برای توسعه آذربایجان‌غربی یک ضرورت است، ادامه داد: باید زیرساخت‌های لازم جهت حضور و حمایت از سرمایه گذار در آذربایجان‌غربی فراهم شود و برای تحقق آن، دولت تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی همچنین در رابطه با مشکلات مرتبط با دفع پساب یکی از واحدهای تولیدی، گفت: طبق گزارش‌های رسیده ویلاسازی غیر مجاز در بخشی از منطقه سبب شده تا دفع پس آب یکی از واحدهای تولیدی با مشکل مواجه شود و حتی تا آستانه تعطیلی پیش برود؛ در همین راستا نیز سریعا باید با متخلفان برخورد و ساخت و سازهای غیر مجاز قلع و قمع شود.

معتمدیان با تاکید بر اجتناب از برخورد سلیقه‌ای در اعمال قانون، اظهار کرد: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی با برگزاری جلسات تخصصی باید به یک جمع بندی رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.