مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

سپرده‌های بانکی در استان زنجان ۴۴ درصد افزایش داشته است

محمدرضا نادری گفت: تا پایان نیمه نخست امسال، سپرده‌های بانکی در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش داشته است.

محمدرضا نادری،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: تا پایان نیمه نخست امسال، مانده سپرده های شبکه بانکی در این استان برابر ۴۲۹ هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش دارد. مجموع مانده تسهیلات تا شهریور امسال نیز معادل ۴۱۷ هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: همچنین در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱، نسبت مانده تسهیلات به مانده سپرده در شبکه بانکی استان معادل ۹۷.۳ درصد است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به عملکرد شبکه بانکی استان در ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۸۴۲ میلیارد تومان به هزار و ۴۸ طرح از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد زمینه‌های لازم برای تامین مالی طرح‌های راکد، نیمه فعال و طرح‌های نیازمند سرمایه در گردش در این استان پرداخت شد.

نادری افزود: نسبت پرداختی اعتبارات تبصره ۱۸ به اعتبارات ابلاغی در استان زنجان به میزان ۱۱۸ درصد است که ۱۸ درصد بیش از اعتبارات سهمیه استانی بود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.