فرماندار شاهرود:

بسیج بسترساز پیشرفت و توسعه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: بسیجیان با همت و تلاش به دنبال ایجاد فضایی آرام در جامعه و بسترسازی در راستای پیشرفت و توسعه هستند.

ابوطالب جلالی افزود: بسیج در طی هشت سال دفاع مقدس و اتفاقاتی که در طول ۴۳ سال گذشته به وجود آمد، نقشی موثر و ارزشمند داشت.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: در اتفاقات اخیر که جریانی به نام «لیبرال» در مقابل تفکر اسلامی با پوشش رفاه و آزادی قصد بر این داشت که با نفاق و تزویر و با ورود به حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی جریان توسعه و پیشرفت را به تأخیر اندازد، بار دیگر نقش وزین، پررنگ، و اساسی بسیج نمایان شد.

جلالی با بیان اینکه بسیج در همه حوزه‌ها نقش آفرین است، تصریح کرد: بسیج در همه حوزه‌ها به ویژه اجرای برنامه‌های اقتصادی همواره پیش‌قدم و جدی بوده است.

وی تفکر بسیجی را مخلصانه، انقلابی و مردمی خواند و اظهار داشت: تمام تلاش بسیجیان برای خدمت رسانی به مردم در راستای علاقه‌مندی و ارزشی که به مسوولیت خود قائل هستند، انجام می‌شود.

جلالی با بیان اینکه در طول یکسال گذشته دولت و دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در خدمت گروه‌های جهادی بودند، افزود: بیش از ۱۴۰ میلیون تومان اعتبار به منظور انجام کار‌های جهادی در اختیار این گروه قرار گرفت.

فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: برنامه‌های مناسبی در حوزه‌های جهاد، منابع طبیعی، دامپزشکی، بهداشت و درمان و آموزش توسط گروه‌های جهادی اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.