صفایی بوشهری:

مسئولان توجه ویژه به اشتغال و مشکل آب بوشهر داشته باشند

امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان در تلاش هستند فضای استان بوشهر را به سمت پیشرفت هدایت کنند اما باید توجه ویژه به اشتغال جوانان و حل مشکل آب استان شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ آبان بوشهر اظهار کرد: آمریکا، رژیم اشغال‌گر قدس، انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر کشورها از جمله کانادا در پی ایجاد تخریب و ناامنی در نظام اسلامی ایران و سران این کشورها با یک طراحی خاص دنبال اغتشاش و ناامنی در ایران هستند.

او یادآور کرد: تحریم‌های اقتصادی، ایجاد گروه تروریستی داعش در منطقه، ساقط کردن هواپیمای مسافری ایران در خلیج‌فارس، تقویت رژیم جنایتکار صهیونیستی، توطئه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تهاجم فرهنگی، ایجاد محدودیت‌های بین‌المللی، اغتشاش ناامنی از جمله توطئه‌ها و ترفندهای آمریکا علیه نظام اسلامی ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا که می‌خواهم ایران را آزاد کنم، تصریح کرد: ایران از زیر سلطه استکبار و آمریکا آزاد شد اکنون شما دنبال بازگشت ایران به قبل از انقلاب هستید اما باید بدانید «هیهات منا الذله».

صفایی بوشهری با بیان اینکه  استکبار و استعمار جهانی با توطئه‌های خود در تلاش هستند همان کاری را که در سوریه انجام دادند در ایران تکرار کنند، تصریح کرد: کودتای ۲۸ مرداد، تحریم اقتصادی، ایجاد گروه تروریستی داعش در منطقه، ساقط کردن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، ایجاد رژیم صهیونیستی و این همه جنایت در خاورمیانه، توطئه‌های سیاسی و اجتماعی، قومی و مذهبی، طراحی تهاجم فرهنگی، محکومیت‌های بین المللی از جمله جنایت‌های استکبار جهانی بر ضد انقلاب اسلامی بوده است.

او تاکید کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تبانی آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه به عنوان منظومه شرایط شرایط جهانی، علیه ایران قطعنامه صادر کردند، این آژانس با ادعای همکاری نکردن، ایران را محکوم می‌کند هر چند به اجماع نرسیده‌اند درحالی که هیچ کشوری به اندازه نظام اسلامی ایران با آژانس انرژی اتمی همکاری نمی‌کند.

خطیب جمعه بوشهر گفت: ایران با  این همه همکاری با آژانس بین‌المللی اتمی اما محکوم می‌شود مشخص است که سیاسی‌کاری می‌کنند، و این محکومیت شما هیچ ارزشی برای ایران ندارد چون شما قبل از آن به حمایت از جنایتکاران در دنیا محکوم هستید.

صفایی‌بوشهری، با قدردانی از تلاش استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق مطالبات مردم اضافه کرد: مسئولان در تلاش هستند فضای استان بوشهر را به سمت پیشرفت هدایت کنند اما باید توجه ویژه به اشتغال جوانان و حل مشکل آب استان شود.

او با اظهار امیدواری برای حل مشکل آب در استان بوشهر خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با برنامه‌هایی که ایجاد شده تابستان سال آینده دیگر مشکل آب در استان بوشهر وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، باتأکید بر توجه به رفع تورم و گرانی گفت: تسهیل‌گری در امر ازدواج، تولید مسکن ارزان قیمت، استفاده از نیروهای بومی و جوان استان بوشهر در مراکز مهم صنعتی و حوزه اشتغال باید در اولویت برنامه مسئولان استان بوشهر قرار گرفته شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.