فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:

پلیس به دنبال کسب رضایت الهی و اعتماد اجتماعی است

فرمانده انتظامی ایلام با بیان این که خدمت به مردم یکی از بارزترین مصادیق تقوایی الهی است گفت: پلیس به دنبال کسب رضایت الهی و اعتماد اجتماعی است.

سرهنگ  قدرت حیدری زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام  در جمع فرماندهان، معاونین، روسا و کارکنان انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: ارتقای احساس امنیت و کسب رضایت شهروندان را از مهم‌ترین هدف پلیس شهرستان ایلام دانست.

وی خطاب به کارکنان با اشاره به اینکه تأمین امنیت جزو نیاز‌های اساسی و زمینه ساز برای برنامه ریزی منظم و سازمان یافته است افزود: چنانچه جامعه‌ای امنیت نداشته باشد پیشرفت و ارتقاء آن به مخاطره خواهد افتاد و سایر امور مربوط به اقتصاد، سیاست و امور فرهنگی دست خوش بحران خواهند شد.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه هر فرد و سازمانی در معرض برخی از آسیب‌ها قرار دارد بیان کرد: امانتداری، صداقت، دیانت و مقدم دانستن منافع جامعه بر منافع شخصی از جمله مواردی است که می‌تواند کارکنان فراجا را در مقابل آسیب‌ها مصون سازد.

وی ادامه داد : اگر در درون سازمان کارکنان با روحیه جهادی، تقوی و صبر، خدمت به خلق خدا را در جهت کسب رضای الهی بر منافع خود مقدم دارند در آن صورت به یقین آن جامعه به اوج خواهد رسید و هیچ آسیب داخلی و خارجی نمی‌تواند صدمه‌ای به آن رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود محوریت فکری و دغدغه پلیس را تامین امنیت و آرامش مردم عنوان کرد و گفت: امروزه پلیس به دنبال کسب رضایت الهی و اعتماد اجتماعی است و انسان‌هایی که رضایت خالق را در گرو کسب رضایت مخلوق پنداشته و شب و روز از خوشی و آرامش خویش زده و گره از کار بندگان خدا باز می‌کنند جزو متقین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چی بگم