فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر:

تعامل سپاه و پلیس، اعتلای نظام اسلامی و آرامش مردم را به همراه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: تعامل مستمر و دو جانبه پلیس و سپاه پاسداران افزایش اشراف عملیاتی و در نتیجه ارتقاء امنیت و آرامش مردم را در پی دارد.

سرهنگ کرم حسنی ، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در جلسه تعاملی با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دره شهر، تداوم تعاملات خوب فی ما بین سپاه پاسداران و انتظامی را زمینه‌ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترک برشمرد و گفت: تعامل سازنده بین این دو نیروی مسلح انقلابی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه بیش از گذشته متصور است.

وی، ضمن تقدیر از حضور فعال و مستمر پرسنل سپاه و بسیج شهرستان در کنار پلیس در ایام گذشته در راستای تامین نظم و امنیت، افزود: تبادل اطلاعاتی و برنامه ریزی لازم در بحث فعال بودن گشت‌های رضویون و بلوک بندی براساس سطح جراِئم نیز اقداماتی است که بایستی به صورت ویژه انجام گیرد.

سرهنگ پاسدار محمد رحمانی فرمانده سپاه شهرستان دره شهر نیز در این دیدار بیان داشت: هر چه هماهنگی بین قوای نیرو‌های مسلح به ویژه بسیج و پلیس بیشتر باشد هم پوشانی در ماموریت‌های امنیتی بیشتر خواهد شد و مردم از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

فرمانده سپاه شهرستان دره شهر تعامل سپاه و نیروی انتظامی را پیام آور آسایش و آرامش مردم دانست و خاطرنشان کرد: این تعامل عرصه را برای فعالیت مجرمان تنگ و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.