مدیرکل ستاد مدیریت بحران ایلام خبر داد

آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد بحران ایلام برای بارش‌های سیلابی

مدیرکل ستاد مدیریت بحران ایلام گفت: دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان با توجه به پیش بینی بارش شدید باران در حال آماده باش هستند.

بیگلریان مدیرکل ستاد مدیریت بحران ایلام گفت: باتوجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران، دستگاه‌های عضو ستاد بحران در نقاط مختلف استان طی امروز و فردا در وضعیت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: به همه فرمانداران، شهرداری و دهیاری‌های استان حالت آماده باش برای مقابله با پیامد‌های احتمالی بارش‌های سیلابی طی این ۲ روز ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: لایروبی و بررسی وضعیت کانال‌ها و آبراهه‌های مهار و دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها از جمله اقداماتی است که این دستگاه‌ها باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی مطرح کرد: در سطح شهر ایلام نیز برای برخی مناطق که از سیستم دفع آب‌های سطحی مناسبی برخوردار نیستند یا به علت ساخت و ساز‌های غیر مجاز ورودی این کانال‌ها مسدود شده، حوضچه‌های آرامش ایجاد شده است.

وی بیان کرد: هرچند ظرفیت سیستم دفع آب‌های سطحی و بارش‌های سیلابی در استان جوابگوی میزان بارش‌ها نیست، اما اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران، باعث تعدیل و کاهش میزان خسارت‌های احتمالی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.